Wanneer komen er weer nieuwe afleveringen van FC Kip?

Ik geloof dat het weer begint als De Dino Show weer begint, maar wanner is dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

De Dino Show
Na een succesvol tweede seizoen met hoge kijkcijfers en na wekenlang als trending topic op twitter te hebben gestaan, kijkt Men At Work TV Producties uit naar de productie van het derde seizoen van De Dino Show. In oktober/november 2012 zal een achttal nieuwe afleveringen wekelijks te zien zijn op de zondagavond op Nederland 3 bij de NTR.

De kaartverkoop is nog niet begonnen. Zodra de verkoop start, zal dit gecommuniceerd worden op facebook/twitter/website van De Dino Show.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus in oktober/november 2012 komen er nieuwe afleveringen van de Dino Show, dus ook van FC kip.