waarom zitten de commerciele belgische zenders als VTM niet op de Nederlandse kabel?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

allemaal een kwestie van geld, voor de buitenlandse zenders moet flink worden betaald om deze door te geven in Nederland. Is ook een van de redenen waardoor BBC verdwijnd van de Nederlandse kabel, er wordt niet voor betaald.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heeft inderdaad te maken met geld.
Een andere reden (ook met geld te maken) is dat VTM minder moet betalen voor buitenlandse series omdat het alleen in vlaanderen te zien is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze zenders zijn overigens wel via de Satelliet te bekijken. Engelse zenders zijn vrij te ontvangen via de satelliet.