Worden de teen choice awards ook uitgezonden in Nederland?

Morgen vind de teen choice award plaats in Amerika en die wordt daar ook uitgezonden. Maar ik was benieuwd of het ook ooit in Nederland wordt uitgezonden??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Online bekijken kan ook.

Antwoorden (1)

Sla de televisie gids er op na of kijk eens bij de diverse websites voor tv programmering.
Maar reken maar niet op een live uitzending, maar daar was je zelf inmiddels al wel achter ;)
Doch voor wat deze uitzending betreft in de toekomst, daar kan niemand een zinnig antwoord opgeven.
Vooralsnog hoef je er niet op te rekenen, daar awards e.d. live interessanter zijn dan dat deze al lang en breedt geweest zijn.
Men weet immers de uitslagen dan al, dus is dan niet meer interessant.
Men zend bijvoorbeeld de Oscar uitreiking ook geen weken later uit, gewoon omdat het dan geen kijkcijfers meer oplevert.