Wie is de moordenaar van serie the bridge?

Ik heb een serie genaamd The bridge maar de laatste cd doet het niet goed dus wilde ik weten wie de moordenaar is. Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
3.6K

Antwoorden (1)

Vermoedelijk bedoel je de Skandinavische serie met de titel Bron (in het Zweeds) of Broen (in het Deens).
De moordenaar is Jens, van wie ze dachten dat hij zelfmoord had gepleegd. Deze voormalige vriend van Martin was van plan door zijn misdaden teweeg te brengen dat Martin hem (met als nieuwe naam Sebastian) zal ombrengen. Maar gelukkig weet Saga dat te voorkomen.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kunt u misschien een foto van hem sturen want ik weet niet wie dat is , en als ik hem ze herken ik hem denk ik wel.