Weet iemand misschien welke aflevering dit van CSI:miami was?

Ik heb vanavond weer eens CSI:miami gekeken (doe dit niet heel vaak). Maar ik wil de aflevering van volgende week wel graag zien, maar ik ben dan op vakantie. Ik kan de aflevering wel downloaden maar ik heb geen idee welk seizoen en de hoeveelste aflevering dit was. Iemand een idee? Het is elke donderdag om 10:30 - 11:20 ongeveer, op RTL 5.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

"Csi: Miami
Wolfe in sheep's clothing
Amerikaanse Actieserie. Wanneer het leven van een jongen in gevaar is, ziet Ryan zich gedwongen Horatio en het team in de steek te laten.
26-07 om 22:30 uur, RTL 5"

http://www.rtl.nl/programma/csimiami/home/

En dat is Seizoen 7, aflevering 20.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Okee dankjeweeeel! :)