wat was er vóór de serie Bones?

vorig jaar keken we seizoen 5. dit jaar begonnen ze met seizoen 7, en herhalen van seizoen 1.
Maar... in de eerste aflevering van seizoen 1 kennen ze elkaar al. Is er vóór de serie al een film of pilot geweest? Ik kan er op internet niks over vinden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij konden ze elkaar nog niet. Hij word aan haar voor gesteld. Daarna gaat hij haar bones noemen wat zij niet leuk vind. Totdat jij het blijft zeggen en zij het stiekem wel leuk vind
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in afl. 1 komt zij met het vliegtuig uit Guatemala. Ze wordt opgehaald door Angela, dus die kent ze al. Ze wordt door de politie opgepakt, en dan komt Booth haar daar ophalen, omdat hij wéér een zaak heeft waarbij hij haar hulp nodig heeft. En zij is pissig op hem, om iets wat daarvoor gebeurt is, maar wat ik dus niet weet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in een ander seizoen denken zij aan de eerste keer dat ze elkaar ontmoeten
aleen ik weet niet meer welk seizoen :$
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat was seizoen 7.
toen die psych een boek over hen had geschreven, en bleek dat zijn conclusie niet klopte, omdat ze dus al met elkaar naar bed waren geweest in het begin
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lance Sweets bedoel ik

Antwoorden (1)

In de eerste aflevering en dat is tevens de pilot kenden ze elkander al of leerden ze elkander kennen.
Er is voor de eerste airdate geen film of apparte pilot uitgebracht.
Zie ook;
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Bones_episodes#Season_1_.282005.E2.80.9306.29