hoe heet de aflevering in de serie are you being served waar het personeel op een boerderij zit?

welk seizoen of nama de aflevering heeft,
of is dat een extra of special episode geweest,
en hoe kom ik aan die aflevering?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Het is een extra serie geweest (als ik begrijp wat je bedoelt) . Het heette in Amerika: Are you being served Again! en in de UK heette het Grace & Favour

Toegevoegd na 1 minuut:
Als het is wat je bedoelt kun je het hier krijgen: http://www.bbcamericashop.com/dvd/are-you-being-served-again-the-complete-series-12740.html

Toegevoegd na 3 minuten:
Het schijnt dat Grace & Favour niet echt in nl te koop is geweest dus je zult het uit het buitenland moeten halen of misschien op marktplaats ofzo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja klopt ik heb laatst de hele serie gekeken en in de originele serie is er maar 1keer dat ze buiten grace brothers zijn geweest.. En dat was de allerlaatste aflevering
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb de hele serie van Are you being served, maar had nooit gehoord van deze uitschieter. Leuk, ga ik dus ook maar bestellen. +1