Hoe heet die bruine knul van die comedyserie ook alweer met die net te korte broeken en bretels en dat rare brilletje en dat gekke stemmetje??

Hij droeg altijd net te korte broeken, had altijd bretels aan, en een shirt met lange mouwen en praatte met een raar stemmetje.... het is een afro-amerikaanse jongen (inmiddels man) en het is van een comedyserie uit de jaren 90. Ik kan er niet opkomen, hoe heet hij ook alweer??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
11.1K

Het beste antwoord

Steven Quincy Urkel, (meestel Steve Urkel of gewoon Urkel genoemd) uit de serie Family Matters.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thanx! die bedoel ik, dank je wel!!

Andere antwoorden (1)

Steven Quincy Urkel: http://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Urkel