hoe heet de serie "Trouble in Paradise" in het engels?

de documentaire die op veronica te zien was, ik probeer het terug te vinden in het engels maar nog geen geluk.

iemand een idee??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien is het -onwaarschijnlijk- een eigen productie van Veronica?

Antwoorden (1)

Ik vind dit een grappige vraag. Is het zo dat je niet weet dat 'Trouble in Paradise' Engels is voor: Problemen in het paradijs?

Het is in 1932, 1989 en 2006 verfilmd door verschillende mensen; in 2007 was het een Ierse TV show en in 2009 een Australische documentaire.

Antwoord op je vraag: de Australische documentaire Trouble in Paradise heet in het Engels: Trouble in Paradise.

Misschien komt dat doordat Australisch en Engels behoorlijk op elkaar lijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet dat de titel engels is, ik nam gewoon aan dat het in het buitenland de serie een ander naam had. En gevonden het heet My Holiday Hostage Hell