Hoe kan ik het makkelijkst en goedkoopst een HDMI apparaat aansluiten op mijn 'oude' televisie?

Mijn oude televisie doet het nog prima, maar ik zou er wel een appleTV of iets dergelijks op willen aansluiten.
Wat zijn de mogelijkheden, zonder dat het gelijk in de papieren gaat lopen kwa kosten?
Mijn TV heeft diverse ingangen die ik kan gebruiken. Iemand een leuk idee? Of goede ervaring met iets?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik zou het eens proberen met een hdmi naar scart converter. Lijkt mij de makkelijkste/goedkoopste oplossing.