wat kan ik doen als ik een goed idee heb voor een reality show?

Ik wil bijv dat ie op MTV komt, het is maar een idee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

MTV lijkt me in een keer wel erg hoog gegrepen, maar proberen kan altijd.

Zelf zou ik als ik echt van mezelf overtuigd was gewoon een belletje doen naar Endemol®
020 893 1000.​​​

Wees concreet en vertel niet je idee in een keer.
Het concept van '' deal or no deal '' schijnt ook zo '' gestolen'' te zijn.

Heel veel succes ermee !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er is een boekje te koop "ik heb een goed idee, wat nu?" Misschien kan je daar wat info uithalen, zodat je beschermd bent en ze niet met je idee aan de haal gaan.