Dit is de John de Mol. En wat hij allemaal doet en heeft gedaan, kun je lezen op http://nl.wikipedia.org/wiki/John_de_Mol_jr.

Toegevoegd na 9 minuten:
Hij is niet alleen van RTL; hij heeft belangen in SBS6 én RTL. Om precies te zijn heeft hij 33% van de aandelen van SBS, en 26% van RTL.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

John de mol beheert naast snap een heleboel andere zenders. Hij is naast joop van der ende een van de belangrijkste mensen voor (niet alleen) de Nederlandse televisie

Toegevoegd na 36 seconden:
Snap is sbs
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
John in niet 'zomaar' iemand. Mediamagnaat, broer van Linda de Mol en koopt alles wat zowat los en vast zit waar potentie in zit. Oprichter van toenmalige Talpa wat nu RTL8 is en eigenaar van SBS. Met een geschat vermogen van twee miljard euro erg rijk geworden van o.a. tv en nog heel veel neven-activiteiten. Meer in de bron.