Ik zoek de naam van een engels sprekende komediant die zeer geliefd was in de jaren 70 en 80. Hij droeg vaak een zogenaamde 'Fez' (een soort hoedje)

Wie weet wie deze komediant is?
Bijgaande foto is een afbeelding van een iemand met een zo'n Fez.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.3K

Het beste antwoord

Tommy Cooper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat moet Tommy Cooper zijn
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat was idd Tommy Cooper die er vooral om bekend stond dat hij bij zijn optredens allelei goocheltrucs uitvoerde,die dan ook allemaal grandioos mislukten! Hij is helaas overleden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
En helaas hebben ze de beelden van zijn overlijden op het internet gezet. Tijdens een optreden....
Goog old Tommy Cooper!