De nieuwe seizoen begint op 6 september 2012 tot 6 december 2012. en is het 14e seizoen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin september:

'Expeditie Robinson 2012 is het veertiende seizoen van Expeditie Robinson. Dat zoals in Nederland al in België wordt uitgezonden. Dit seizoen loopt in Nederland van 6 september 2012 tot 6 december 2012. In België van 4 september 2012 tot 4 december 2012. Net als de afgelopen 2 seizoenen doen hier ook weer bekende Nederlanders en Vlamingen aan mee. De presentatie ligt voor de eerste keer in de handen van Dennis Weening en al weer voor de zesde keer voor Evi Hanssen.