Waar kan ik online victorious kijken op mijn iPad?

Per hoeft geen nl ondertiteling bij te zijn. Ik wil het gewoon kunnen kijken op mijn iPad.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

geloof me deze site kicks ass
+ vele andere series zoals dexter / game of thrones / walking dead / breaking bad
Zoek de serie en verander na kijken de cijfertjes in de URl
en dat allemaal op je PC / Ipad
Als ik geen 10 punten krijg voor deze tip eet ik me schoen op!
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

YouTube.com en dan gewoon episode in typen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan hierzo

Toegevoegd na 42 seconden:
en hierzo hele episodes:

http://www.hebikietsgemist.nl/programma/3452/nickelodeon/victorious.html