Hoe kun je tv zenders via internet op je tv kijken?

Ik heb een schotel antenne die gericht is op 7, 13, 19.2 en 42 graden. 7 graden ontvang ik prima, 13 graden gaat ook nog wel. Maar 19.2 en 42 is een probleem. Vooral in de zomermaanden als de bladeren van de grote boom er voor gaan groeien. Want dan krijg ik er geen signaal door heen. Ik heb de schotel in alle hoeken van mijn voor en achtertuin geprobeerd maar krijg er geen goed signaal doorheen. Nu heb ik gehoord dat je via internet ook signaal kan ontvangen en naar deze zenders kan kijken. Wie weet hoe dat allemaal werkt ?

11 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Dit kan bijvoorbeeld als je een abonnement hebt bij UPC of ZIGGO.

Of probeer deze website: http://www.kijktvonline.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SnakeEye
11 jaar geleden
Ziggo hebben we niet in onze regio. En UPC heeft geen Turkse (voetbal) pakket.
Voor rond de 50 euro koop je een redelijke tv kaart, waar je alleen maar de tv kabel in hoeft te steken en vervolgens alle kabel kanalen op kan afkijken.
Ik kan natuurlijk niet in jou portemonnee kijken, maar voor deze prijs zou ik niet willen rommelen met een schotel antenne die toch al vrij gevoelig is voor locatie en weersomstandigheden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
SnakeEye
11 jaar geleden
Vertel verder, hoe werkt dit...?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou bv. eens naar het volgende adres kunnen kijken:
http://www.hauppauge.tv/ Hier kun je de diverse mogelijkheden vinden die eventueel bij jou kunnen passen. In iedere prijsklasse is wel wat te vinden. Daarnaast zijn er natuurlijk ook andere merken die deze producten aanbieden, alleen vind ik de beschrijvingen en uitleg van Hauppauge iets duidelijker.
Succes ermee.