Hoe heet ook al weer die serie op tv (jaren geleden) met die twee Griekse broers?

Twee van origine Griekse broers, de ene verwesterd en de andere nog lang niet ingeburgerd en dat veroorzaakte allerlei grappige situaties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.2K

Het beste antwoord

Perfect Strangers?

Toegevoegd na 29 seconden:
Hmm dat waren trouwens neven dus ik weet nu niet of dit wel klopt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch moet dit volgens mij wel het juiste antwoord zijn.
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hahaha ; ja, geweldig. Met Balki.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt helemaal! Grappige serie was dat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, Balki kan ik me nog herinneren, maar hoe zijn neef heette... dat is me helemaal ontschoten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Larry heet hij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Larry volgens mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh gelukkig, ik begon al te twijfelen haha Ja daar heb ik ook leuke ervaringen aan, zullen mijn kinderen ook leuk vinden maar nee die moeten het doen met nickelodeon ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ja, Larry & Balki.
Echt een leuke serie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
C4th ik kon hem zo snel vinden omdat ik juist wist dat het Larry en Balki was maar de titel wist ik niet meer ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou hem ook snel gevonden hebben, maar dan alleen op de naam Balki!
balki & tv is genoeg om direct prijs te hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoor het hem nog zeggen.
"Well, of course not, don't be ridiculous!" ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel offcourse you do don't be ridiculous! ( en dan uitgesproken als rie dik koe los
hahah Balki. heette die.
Oh die vond ik zoooo lief he :-$