hoe heet dat liedje van zo 5 jaar treug van de bcc reclame zie uitleg

De reclame begint met 2 manen die elkaar bij zoenen dat lied begon volgens mij met de tekst nothing is the place nothing for you Het werd gezongen door een man het nummer komt volgens mij ergens uit de 90s

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Amadea
12 jaar geleden
Hoe heet dat liedje van de BCC reclame van ongeveer 5 jaar geleden? De reclame begint met twee mannen die elkaar zoenen. Het lied erbij begon volgens de vraagsteller met de tekst "Nothing is the place, nothing for you". Het werd gezongen door een man. Het nummer komt vermoedelijk uit de negentiger jaren van de vorige eeuw.

Het beste antwoord

Nothing's gonna chance my love for you - van Glenn Medeiros
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Woooops, chance = change