Waarom waren "de Lama's" zo zuccesvol?

Toegevoegd na 14 minuten:
succesvol natuurlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ha, die WiseGuy23;

Dat ligt aan de combinatie van een origineel concept, goede timing, talentvolle spelers, leuke gasten, interactie met het publiek en een gunstig tijdstip van uitzending. Keek er altijd graag naar, in tegenstelling tot naar de opvolgers, de Badgasten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Omdat ze veel kijkers trokken. En het kijkcijfer bepaald grotendeels of een programma succesvol is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HUMOR......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het eens iets heel anders was dan alle andere dingen die te zien zijn op tv.
Ik keek er ook graag naar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat het zo leuk was.

1 van de weinige programma's dat ik mis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij was 't vooral het plezier dat ze hadden onder elkaar. En de humor natuurlijk. Plus de lach van Patrick. Heerlijk!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top bezetting en een leuke leider. super concept en vaak leuke afleveringen. jammer dat het er niet meer op is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel te veel concurrentie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was een zeer origineel concept.
Nieuw en verrassend.
Erg grappig, gedragen door het improvisatie- en acteertalent van de medewerkers, al vraag ik me
wel af hoe spontaan alles was.
Regelmatig kreeg ik het idee dat in ieder geval een
deel van de situaties vooraf doorgesproken was.