Wie kent deze titelsong van een documentaire? Soort Kinderen van de Hondsberg.

Ik ben op zoek naar een titelsong, volgens mij gezongen door Fay Lovsky. Ik dacht dat het uit ´De Kinderen van de Hondsberg´ kwam, maar dat nummer (On Children) werd gezongen door Astrid Seriese en dat wat niet het nummer wat ik zocht.
Wie weet welk nummer ik bedoel? Alvast erg bedankt!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Na het doorlezen van je tekst en vraag en Fay Lovsky een beetje kennende vermoed ik dat het om haar nummer LIFE IS EASY gaat.

Mijn vraag : komt de volgende songtekst je bekend voor ?

Baby, I love you, I will be your spouse
We will get together and we'll buy a house
We'll run up some high bills and, have two point five children

And maybe after a year or two, I'll start to get tired of you
And maybe after a year or three, you are really gonna get fed up with me!
We'll run up some high bills and, fight about the two pint five children
Find More lyrics at www.sweetslyrics.com

Ooo. Life is easy easy, ooo Love is bliss easy
And sweet romance, is made of this, is made of this

Ya ha ha ha

Ooo. Life is easy easy, ooo Love is bliss easy
And sweet romance, sweet sweet romance
Is made of this, is made of this , is made of this
Is made of this, forever, aaah forever, aaah forever, aaahhh