naam serie waarin meisje met vader communiceert die in ruimte woont,via kristal die elke x met violet kleur gloeit,zwart haar. is amerikns, jrn 80-90?

Toegevoegd na 4 minuten:
herrinner me dat de vader dus in de ruimte is, en elke keer als t meisje dus met haar vader praat, zie je t gezicht vd vader in de lucht met sterren stelsel enzo om zich heen. als een soort wolkje.. het kristal is een soort piramide vorm. wit of doorzichtig dat dus oplicht als haar vader "belt"

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie