Door veelvuldig gebruik wil een afstandsbediening voor tv e.d. nog wel eens vervuilen. Hoe maak ik dit schoon?

Eenmaal vervuild willen de knoppen nog wel eens niet werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even goed boenen in een sopje gaat ook zo lastig he ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan een touwtje in de WC hangen en de WC een paar keer doorspoelen, beetje chloor erbij doet wonderen.

Het beste antwoord

CyberClean is de schoonmaakhulp die tussen de kleinste kiertjes en gaatjes komt. Plak het op het voorwerp dat je nu eindelijk eens goed schoon wilt maken, trek het er weer af en je ziet meteen de gemene vervuiling die tussen de onbereikbare kieren vandaan komt.

Eindelijk in een handomdraai schone toetsen en dat niet alleen, ook mp3-spelers, controllers en camera’s kun je er weer op en top schoon mee krijgen. Dankzij de antibacteriële formule is het zo dat tot 80% van de bacteriën voorgoed vernietigd wordt. Bang dat je niet weet wanneer je CyberClean weg moet gooien en daardoor de boel opnieuw vervuilt? Geen punt voor deze schoonmaakhulp. Wanneer de kleur veranderd van het slijmerige schoonmaaksnot is het tijd om een nieuwe aan te schaffen.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=BGx0WxnWL1U&feature=related
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verkoop jij zelf dit spul...tis meer reclame...

Andere antwoorden (5)

Batterijen eruit halen, AB voorzichtig demonteren, onderdelen die vuil zijn in een lauw sopje schoonmaken. Bovendeel met toetsgaten met afwaskwast in sopje afboenen.
Daarna alles grondig drogen, eventueel met haarföhn en daarna weer in elkaar zetten.
succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb dit vroeger tijdens een stage regelmatig moeten doen (Bang&Olufsen). Inderdaad zo schoonmaken, maar het printje zou ik doen met spiritus of contactspray. Föhn zou ik ook niet snel doen (voordat je het weet is het gesmolten of verbogen). Gewoon geduld hebben en een avondje gewoon naar de tv lopen :-)
Met zo'n vochtig tisseu doekje ( bv glorix) krijg je die wel schoon.
Vochtig genoeg, maar net niet nat genoeg om schade aan te richten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Monster screenclean en wattenstaafjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist wattenstaafjes zijn hier heel handig voor.
Het rubberen matje schoonmaken met een sopje (niets wat agressief is gebruiken voor dit deel!!) de print kun je schoonmaken met een beetje spiritus op een wattenstaafje. goed laten drogen en weer in elkaar zetten.

Maar vaak is het slijtage van de pad's...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe ik altijd met watten en wattenstokjes met alcohol. Dit vervliegt snel dus geen last van nattigheid en toch schoon.