Is expeditie Robinson echt?

Of slapen ze gewoon elke nacht lekker in een hotel?
En krijgen ze heerlijk eten?

Hebben ze contact met de cameraploeg?
etc...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
4.2K

Het beste antwoord

De cameraploeg is de hele dag aanwezig, maar gaat 's nachts van het eiland af, en slaapt dan in een hotel. De cameraploeg wordt iedere 2 dagen verwisseld.
De deelnemers blijven daadwerkelijk op het eiland slapen en krijgen niet heerlijk te eten. Overigens als je het programma volgt is dit ook wel te zien, want sommige deelnemers vermageren echt enorm.

Op onderstaande site kun je overigens een aantal leuke weetjes over dit psychologisch best interessante programma vinden.
http://www.expeditierobinson.net/index.php?p=media_flevo11092003
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee is allemaal nep... Geloof dat toch niet...

Allemaal nep...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weten alleen de mensen die mee hebben gedaan. En ik denk dat als die doorvertellen dat het nep is (als het nep is) dat ze dan een flinke boete moeten betalen.
Maar ja, dit zou goed kunnen ja.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk wel dat het allemaal echt is al zullen ze misschien voor de kijkcijfers wel wat dingen overdreven uitlichten voor de camera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Half echt, half nep. Ze zitten wel op een eildand, met minder luxe dan thuis. Maar ze krijgen een drinkwaterbron, (soms) eten en ze hoeven niet te 'overleven'. Sommige mensen zien het dan ook meer als vakantie dan als survivallen.