Waarom zijn er altijd mensen die aan talentenjachten mee willen doen?

ik ben benieuwd waarom er altijd aanmeldingen zijn voor talentenshows en dat lijkt niet te stoppen. Hebben mensen dan een massale droom?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.5K

Antwoorden (8)

Mensen willen beroemd worden en het zijn vaak dezelfde die meedoen.
Ook heb je voor 1 uitzendin misschiem 30 deelnemers nodig dit keer 5 auditie afleveringen is 150 en dan noh de finales maar daar zitten dezelfde mensen in dus het valt wel mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Idioten die aandacht willen zijn er genoeg.

Toegevoegd na 29 seconden:
Of die denken dat ze talent hebben.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sinds wanneer scheer jij iedereen over één kam? We zijn betere antwoorden van jou gewend.
Ritsuka
12 jaar geleden
Er zijn ook zeker wel mensen met talent die er aan meedoen, maar daar hoor je na die programma's meestal niet veel meer van. De mensen die zich massaal aanmelden zijn meestal de 'wannabe's'. Dat is mijn mening, sorry als het niet aan je verwachtingen voldoet ;)
Mijn expertise ligt meer in andere vakgebieden.
Ritsuka
12 jaar geleden
Heb jij ooit eens meegedaan aan zo'n programma dan, dat je je aangesproken voelt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus van mij dit keer. Het gaat bij b.v. "the Noise of Holland" allang niet meer om het ontdekken van talent, maar om de opleuking van de bankrekening van ene J. de Mol, zal hem worst wezen of jij wel of niet "doorbreekt", zolang iedereen maar blijft sms- en en reclame blijft maken. Nog een paar jaar en iedereen in Nederland is beroemd, maar ja dat is dan ook wel weer sneu voor John, want als we straks allemaal beroemd zijn, wie gaat er dan nog sms-jes versturen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, mij ga je niet terugvinden op een talentenjacht. Ik ben van mening dat er wel degelijk talent te vinden is bij de zogenoemde talentenjachten, en dat het niet voornamelijk aandachtsgeile idioten zijn. Vandaar mijn reactie. BraBart, natuurlijk is het commercieel. De talentenjachten hebben vanaf de allereerste seconde om geld gedraaid; de programma's worden dan ook uitgezonden op commerciële zenders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bliets: het is maar wat je "natuurlijk" vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou er zijn ook mensen die echt een grote carrière hebben gemaakt bijv patricia van der vliet van Hollands next top model. En je hoort van heel veel mensen dat ze ooit mee hebben gedaan aan een talenten jacht van nu BN'ers en ook van buitenlandse mensen die heel beroemd zijn. En vaak is het ook dat ze niet echt beroemd worden maar dat ze wel daarna veel kleine optredens geven voor een buurt of fotoshoots mogen doen of van die andere kleine werkjes en dat is voor hun echt wel leuk hoor.
Ieder jaar is er weer een nieuwe groep mensen oud genoeg om mee te mogen doen. Van die mensen zijn er heel veel die graag willen doorbreken.
Kortom, via natuurlijk verloop is er altijd weer nieuwe aanwas.
bamibal
12 jaar geleden
Of ze willen gewoon veel aandacht.
Of ze kunnen heel goed zingen, en worden ondekt........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel, heel veel mensen overschatten hun eigen kunnen en wanen zich nog onontdekte sterren, die slechts even voor een min of meer deskundige jury hoeven op te treden, om wereldberoemd te worden.
Dat is de reden waarom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou, het zijn vaak jonge mensen en waarom zou je niet een gok wagen om een deskundig advies en oordeel te krijgen? Het is natuurlijk ook een hele belevenis om een kijkje te nemen achter de schermen en kennis te mogen maken met de mensen die hun droom waar hebben gemaakt. Ze krijgen wel de gelegenheid om ervaringen uit te wisselen met mensen die al in het vak zitten. Er dus ook de schaduwkanten van te leren kennen en dat het keihard werken is. Ik denk dat ze nog steeds het laatste onderschatten.
Die mensen zijn vaak nog jong genoeg om altijd nog een andere richting te kunnen kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het heeft te maken met uiting, het is niet dat ze denken dat ze goed zijn, ze willen hun mening, hun gevoelens delen met het publiek, en als dit lukt, is het een geslaagde talentenjacht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou niet allemaal zo negatief,
Er zijn mensen die echt kunnen zingen en graag voor mensen willen optreden.
Van wat ze leuk vinden willen ze hun beroep maken, je kan het zien als een soort sollicitatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ eens een positieve insteek