Wat vind je de 3 beste afleveringen van Friends en waarom?

Graag met vermelding van seizoen en aflevering dan kan ik ze ook eens gaan kijken.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De eerste drie afleveringen, want dan zijn de dames 't mooist...
Maar ik zet dat niet bij antwoorden - dan komen er minkukels langs ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hihi, ja je kan inderdaad het verschil in 'persoonlijke groei' wel merken met de eerste en de laatste afleveringen, dat was mij ook al opgevallen ;-)

Het beste antwoord

De mooiste de me zijn bijgebleven zijn:

1. Ross en Rachel voor de eerste keer samen bij sluitingstijd in het koffiehuis. Vooral het nummer is daarbij prachtig

2. Ross uit vroegere tijden: Chip komt niet opdagen voor de ball van Rachel en Ross gaat in zijn plaats.

3. Monica en Chandler gaan verhuizen en hebben besloten voor een huis te gaan. Joey leert in dat huis een nieuwe vriendin kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2. O jah..... dan zitten ze samen die homevideo daarvan te kijken. Heb ik al zo vaak gezien dat ik vantevoren al kan zeggen dat Monica dan zegt: "I can't believe you did that!" En dat Rachel dan naar hem toeloopt en hem vurig kust onder een joelend publiek :-)))))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik krijg al bijna tranen in mijn ogen van dat stuk ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4. Dat Joey Ross tot driemaal toe op zijn bek slaat terwijl dat zijn bedoeling niet is. De laatste maal wil hij dat demonstreren aan Ross met Chandler als zijn voorbeeld. Chandler duikt weg en wederom krijgt Ross de klap van Joey. Toen heb ik het echt bijna in mijn broek gedaan van het lachen.

Andere antwoorden (4)

Friends is erg leuk om in zn geheel te kijken! Alleen de beste 3 afleveringen is geen optie, wand die zijn alleen leuk als je de rest ook kijkt. Ik zou trouwens geen top drie kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk kan ik geen echt beste top 3 kiezen want zoals cantare al aangaf zit door alle afleveringen wel een rode draad , maar met de Thanksgiving-aflevering met de kalkoen vond ik wel heel erg gaaf!

En ik heb afgelopen week voor het eerst (ja ja, zelfs nadat ik al herhaaldelijke herhalingen gezien had) de aflevering gezien dat Phoebe trouwde, en die vond ik ook heel mooi.

Zodra ik de vraag heb opgeslagen komen mij vast nog wel talloze afleveringen te binnen schieten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is wel een heel héél moeilijke vraag! Maar ik dacht meteen aan "MY SANDWICH?!?" dus die zit sowieso in mijn top 3 ( the one with ross' sandwich).
Verder nog 2 hmm... lastig. Ik vind aflevering inderdaad van Ross & Rachel met U2 op de achtergrond mooi, net als de aflevering van "the one where ross and rachel...you know" die is ook heel leuk.
En, bamboozled (of hoe je het ook schrijft) is super leuk!

Laat ik het zo zeggen: seizoen 2 - 7 vind ik het allerleukste. Alleen afleveringen met flashbacks zijn ietsje minder. Maar verder is het gewoon niet te doen om een top te maken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aan "My sandwich" dacht ik niet specifiek, maar aan de rest wat je beschrijft moest ik wel meteen denken:) Ross en Rachel met "With or without you" op de achtergrond was inderdaad prachtig..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja ik vind sowieso het deelseizoen waarin Ross 'mental geller' is erg leuk, ook met dat stiekeme gedoe van Monica & Chandler!
Dat ze allemaal football gaan spelen met thanksgiving is ook leuk.
Die ene dat Joey Ross constant slaat vind ik ook hilarisch.
En dat Phoebie haar naam veranderd in Princess Consuela Bananamena, en... en.... en...... nee, niet te doen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bananahammock :P