Wat zijn de quotes van Phineas en Ferb in het Frans?

Niet de letterlijke vertaling ofzo maar echt hoe ze het in Franse afleveringen zeggen.
Het gaat om de quotes:

Ik weet wat we gaan doen vandaag.
Hee Phineas, wat doe je?
Zijn jullie niet wat te jong om ... te verkopen.
Hé, waar is Perry.
Hé perry, jou had ik niet verwacht, en daarmee bedoel ik dat ik je natuurlijk allang verwacht had.

Toegevoegd na 12 minuten:
Als iemand het weet a.u.b. ook nog ja, eigenlijk wel ja.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Op de franse wikipedia pagina van Phineas and Ferb vind je er een paar:
http://fr.wikipedia.org/wiki/Phin%C3%A9as_et_Ferb

Toegevoegd na 22 uur:
(ik kan geen frans):
Au fait, il est où Perry ? = Hé waar is perry
Sois maudit, Perry l’ornithorynque = Verloek jou, perry het vogelbekdier!
Doofenshmirtz Maléfique Anonyme = doofenshmirtz duistere plan producties <3

Ah, bah te v’là Perry ! = Oh, daar ben je perry

Je vais le dire à Maman ! = Ik ga het aan mamma vertellen!
12 jaar geleden
Jaspro101
12 jaar geleden
even zien.. ik weet niet zeker of dit de goede zijn (ik kan geen frans:
Au fait, il est où Perry ? = Hé waar is perry
Sois maudit, Perry l'ornithorynque = Verloek jou, perry het vogelbekdier!
Doofenshmirtz Maléfique Anonyme = doofenshmirtz duistere plan producties <3 Ah, bah te v'là Perry ! = Oh, daar ben je perry Je vais le dire à Maman ! = Ik ga het aan mamma vertellen!