Bij welke tekenfimserie hoort dit filmpje?

http://www.youtube.com/watch?v=oUMwu_gXK7Q

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Pat & Stan

Komt op jetix
Het programma bestaat al heel lang maar is nog niet zo lang geleden naar nederland gekomen..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed zeg +1

Andere antwoorden (7)

Lion King (?)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of het echt een teeveeserie is weet ik niet , maar er zijn wel heel erg veel korte filmpjes van : Hippo & Dog.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pat et Stanley

Toegevoegd na 11 minuten:
Ze komen uit Frankrijk en daar heten ze Pat et Stanley.

In Nederland heten ze Pat & Stan dit is een Franse komische 3D-animatieserie over het nijlpaard Pat en de hond Stan. De serie is in Nederland te zien op Jetix en in België op Ketnet. Op het Europees Animatie Festival in Annecy won de serie in juni 2009 de Speciale Prijs van de Jury voor Beste TV-serie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hippo and dog, het staat er naast als je het filmpje afspeelt.

Zie onder:
Gerelateerde video's
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die twee zijn ontsnapt uit de film Madagascar voordat ze met de opnames begonnen, vandaar dat je ze niet in de film terugziet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het slaat als een tang op een varken
Het filmpje van pan en stan en het liedje komt van The lion king