waar kan ik flikken Maastricht van deze en vorige week terug kijken? ik zie nergens nog online staan... :( iemand een link?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (5)

Afgelopen weken zijn er steeds herhalingen uitgezonden. Die kun je terugkijken op onderstaande website. De nieuwe afleveringen beginnen weer op 27 januari.
Veel kijkplezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afgelopen vrijdag is er geen flikken Maastricht uitgezonden dus kan ook niet op de afgelopen week terug te zien.

Mogelijk dat je hem terug kunt zien op een eerdere datum, wat er nu uitgezonden wordt is een herhaling van de winterperiode 2010 / 2011.

De aflevering gaat over de aanslag op Andre Rieu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze en vorige week was een geen flikken masstricht, maar KRO Detectives

Toegevoegd na 24 seconden:
je kunt ze dus niet terug zien want het was niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het niet terug kijken , want het was er vorig week niet..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer het eens op programma gemist, daar kan ik het nog tot 10 dagen terug kijken. En anders dan ga je naar on demand, en daar kies je voor de serie Flikken Maastricht. Daar staan een heleboel oude afleveringen van vorige jaren, dus ook wat er nu wordt uitgezonden.