Wie kan me deze reclame uitleggen? Ik snap hem niet!

Een man (met baard) en een vrouw zitten in hetzelfde hotel. Ze flirten met elkaar. In de lift moeten ze lachen. "hetzelfde hotel voor een andere prijs" is de boodschap. Huh???!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tis idd een hele slechte reclame...

Antwoorden (4)

Man is zakeman, vrouw is studente. Suggestie is dat de (rijke) man meer geld heeft betaald omdat de slimme (armere) studente via een site korting geregeld heeft.

Zoiets, het is al even geleden dat ik de reclame zag.
Ritsuka
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha. Dus het feit dat de vrouw een apart kapsel heeft, impliceert dat ze dan ook maar geen geld heeft... Geen wonder dat ik hem niet begreep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat arm en rijk verschil was mij ook niet opgevallen, maar gewoon 2 mensen die verschillende prijzen betalen voor hetzelfde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is die man een beetje stoer, en die vrouw netjes. En je ziet ze elkaar steeds aankijken, en ze worden een beetje verliefd op elkaar, en dan trekt de nette meid wat stoets aan, en de stoere man wat nets om elkaar aan te trekken, dit doen ze tegelijkertijd, dus daarom lachen ze als ze elkaar zien in de lift. Dat denk ik in ieder geval. Kan het ook compleet mis hebben.
Nou die man is een net persoon die rijk is en die vrouw is een slons en niet zo rijk. En die man heeft meer betaald dan die vrouw.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, slons? Mensenkennis is waarschijnlijk niet jouw sterkste punt.
Ze krijgen precies dezelfde service, eten e.d.
Maar de een heeft meer betaald dan de ander.
Ze hebben allebei bij een ander reisbureau geboekt.,
dus ze adverteren met het goedkope reisbureau.
Goedkoper maar hetzelfde hotel/arrangement.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze reclame intrigeerde mij op een of andere manier ook al. Ik heb bedacht: ze zien elkaar de hele tijd zonder kleren en ook haar haren zijn telkens niet goed zichtbaar. Ze hebben oogcontact - vinden elkaar misschien interessant. In het zwembad, bij de sauna... Als ze dan achter elkaar de lift inlopen, slaan ze geen acht op elkaar, omdat de een vanwege de kleding waarschijnlijk niet in de smaak valt bij de ander en vice versa. Als ze elkaar toch aankijken, herkennen ze elkaar en zien ze dat ze erg in (leef?)stijl van elkaar verschillen. Iets dergelijks. Ik vind het wel charmant.