Zit er meer actie in CSI Miami dan in CSI New York?

Ik heb de box van seizoen 1-5 van CSI New York en het is vooral veel laboratorium-werk. Dat is wel leuk, maar ik wil ook weleens wat meer actie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik vind zelf persoonlijk dat je niet kunt stellen dat in de één meer actie zit dan in de ander. In CSI Miami zit wel meer actie in de vorm van pistolen, gangsters en ook meer glitter en glamour (mooie dames). Bovendien draait het bij CSI Miami wel erg om de hoofdrolspeler, de politiechef David Caruso. Dat is bij CSI New York duidelijk minder, deze serie is wat meer "down to earth". In CSI Miami komt ook wel degelijk laboratoriumwerk voor, maar het gaat ook vooral om het mooie plaatje erom heen. De vrouwelijke SCI's staan met een wit mantelpakje, hoge hakken en opgeknoopte borsten een plaats delict te onderzoeken. Maar meer actie, nee, wel andere actie.
Het is maar net waar je van houd en wat je aanspreekt.