Wat was de reden dat Telekids in 1999 stopte?

Ik weet dat het er wel weer op is vanaf 2010 maar ik vind dat het nu anders is. Wat is de reden dat Telekids in 199 stopte met Carlo Boszhard en Irene Moors?

Toegevoegd na 20 seconden:
(1999)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.4K

Het beste antwoord

Voor zover ik me herinner, omdat ze na tien jaar wel eens iets anders wilden gaan doen. Los van elkaar ook nog.
En telekids WAS gewoon Carlo & Irene (ik was een groot fan indertijd, met mijn dochter), zonder hen was het geen Telekids. Ergo exit Telekids.

Dat het bloed kruipt waar het niet gaan kan, blijkt wel uit het feit dat ze inmiddels alweer enkele jaren een soort Telekids voor Grote Mensen doen (al vind ik daar niks meer aan), en ook de titel Telekids is voor de nieuwe generatie weer van stal gehaald - in een heel andere formule volgens mij ; meer de ' herkenbare naam' .
Terecht ; de eerste generatie Telekidskijkers is van 1989/1990 en begint dus inmiddels zelf kinderen te krijgen. En waar laat je die nu liever naar kijken dan waar je ZELF vroeger naar keek ? Ook al is het inhoudelijk en uiterlijk een totaal ander programma.....

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie ook de link.
(Dat er ooit andere presentatoren zijn geweest, herinner ik me niet eens, ZO gezichtsbepalend zijn Carlo en Irene geweest voor Telekids).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze zijn op het hoogtepunt van het progamma gestopt na precies 10 jaar.

Waarschijnlijk omdat ze andere programma's wilde maken.