Waarom is er niets te vinden over deze tv-serie?

Vroeger,was er een tv-serie bij de ncrv of kro over een advocaten familie.Volgens mij"The carsons''Een dame heette Jennifer en haar schoonzus Marjorie.Ik vond het een prachtige serie maar er is niets over te vinden.Wie weet er meer?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.5K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ooh, Carsons Law ; geweldig!! Helemaal gevolgd volgens mij. Mag wel eens op DVD uitkomen eigenlijk....

Het beste antwoord

De Engelse Wikipedia kent het wel als Carson's Law

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt bij bol.com de uitgebrachte series op
DVD kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 inderdaad! Dank je wel!

Andere antwoorden (1)

Geen idee, het was een geweldige serie, en als ik de dvd tegenkom zal ik hem zeker kopen.
Bol.com kent hem niet, en da;s een veeg teken. Ik vind wel de volgende links :

http://www.nlstore.nl/shop5/88411700_CARSON-S-LAW-DVD-CARSON-S-LAW-DVD-SERIE-01-DEEL-01-TM-13-9789089412270-.htm

http://www.nlstore.nl/shop5/88411800_CARSON-S-LAW-DVD-CARSON-S-LAW-DVD-SERIE-02-DEEL-14-TM-27-9789089413406-.htm

Maar da's dan weer een toko die ik helemaal niet ken....
Was het niet een Australische serie ? Moet uitgezonden zijn in de jaren 80, in elk geval voor 1988.

Toegevoegd na 2 minuten:
Herstel ; met een apostrofje WEL bij bol.com.
GElukkig is het bijna sinterklaas.....

http://www.bol.com/nl/s/dvd/zoekresultaten/Ntt/carson%27s/Ntk/dvd_all/Ntx/mode+matchallpartial/Nty/1/N/3133/Ne/3133/search/true/searchType/qck/index.html?_requestid=40624

Deel 2 komt pas in januari uit.