Waar kan ik de hele Serious Request terugkijken, want ik wil er een soort DVD ervan maken. Dat heeft mooie herinneringen?.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (2)

Op hun eigen site: www.3FM.nl of op YouTube.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt dat het de hele video erop staat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet alles is uitgezonden, toch? Dus ik denk dat je stukjes moet gaan verzamelen. Op 3FM.nl vind je de samenvattingen van dag tot dag, en op YouTube hebben mensen er stukjes opgezet die ze zelf leuk vonden. Maar het hele event zul je niet vinden, ben ik bang.
Op aflevering gemist, daar staan alle afleveringen op.