Masterchef: Hoe zorgen ze dat het eten op de juiste temperatuur blijft voor het proeven?

Welke versie van Masterchef ik ook kijk, ik zie steeds dat als de tijd om is, het een grote troep is op de werkbanken en als ze dan even later gaan proeven is alles opgeruimd.
Hoe houden ze het eten op de juiste temperatuur in de tussentijd?
Een warm gerecht zou je nog kunnen opwarmen, hoewel dat niet veel goeds zal doen aan de smaak, maar bv een dessert met ijs is dan een stuk lastiger, vooral als er elementen bij zitten die niet bevroren zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
5.3K

Het beste antwoord

Er zit in de keuken normaal gesproken een verwarmde balie. Daar kan je gerechten op het bord warm op houden.
Overigens: Even de werkbanken leeg maken en afnemen is met een paar man natuurlijk slechts een minuutje werk. Weg is neit schoon en opgeruimt..