Waar kan ik de serie Life Goes On downloaden?

Deze draaide eind jaren 80, begin jaren 90. Ging over een familie met een jongen met Downsyndroom. Deze jongen werd ook werkelijk gespeeld door iemand met Downsyndroom.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
2.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mag je hier links van torrents of rapidshare plaatsen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neuh, waarschijnlijk niet Menno..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom eigenlijk niet dan? downloaden is legaal alleen uploaden niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Downloaden voor eigen gebruik is legaal. Het probleem is dat ik op geen enkele torrent deze serie kan vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan toch maar kopen..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neuh, daar vind ik het niet interessant genoeg voor... Wilde zomaar eens jeugdherinneringen ophalen...

Antwoorden (4)

Voor het downloaden kun je kijken op nieuwsgroepen (bv FTD)

En als je wilt kun je de dvd van S1 ook kopen: http://www.warnervideo.com/lifegoesondvd/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op usenet, volg de link, download het nzb-bestandje...
stop dat in een usenet-programma en na een paar minuten heb je de eerste twee seizoenen op je pc...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hm, lukt niet. Bij mij opent Grab-it, maar deze kan geen verbinding maken...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De link werkt niet? Maak nzb-file... Dan download die een file, en die moet je in newsleecher stoppen, dan loopt hij zeker en vast...
AWM
14 jaar geleden
Daarvoor heb je een goed werkende binaries newsserver nodig. Die krijg je niet cadeau. Bij Xs4All heb je een goeie, maar met een matige retentie.
Dus, dat wordt betalen voor een commerciële newsserver.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
a klopt, was ik vergeten te melden... Dank je aanvulman... :-))
volgens mij (na wat gegoogeld te hebben) is het eerste seizoen net op dvd uitgekomen in de U.S., ik kan nog geen nederlandse aanbieder van de dvd vinden. dit betekent dat dvdrips misschien nog even op zich laten wachten en de dvd met nl ondertitels ook, dus tenzij je een U.S versie wilt importeren moet je denk ik helaas wachten tot de eerste dvdrip.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen ondertitels nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan moet je denk ik gewoon een tijdje wachten op de eerste dvdrip torrent, de enige andere optie is namelijk http://www.amazon.com/Life-Goes-Complete-First-Season/dp/B000EGDAF2 tenzij het indd met zo'n nieuwsgroep kan, alleen snap ik daar niet zo veel van, dus an je daar niet mee helpen.
http://www.newzleech.com/