Waar kan ik het programma "nu=nu" bekijken?

Een programma van vroeger met Paul Rigter in een huis met allerlei luikjes erin. Tussen de stukjes met Paul Rigter door kwam er steeds een verhaal met mensen in een dierenpak. Waar kan ik dit jeugdsentiment terugkijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
2.7K

Het beste antwoord

Hieronder staat een video van YouTube.

Op YouTube staat het volgende:
"Deze video is niet-vermeld. Alleen gebruikers die de link hebben, kunnen de video bekijken."

De link komt van deze site:
http://www.paulrigter.nl/PAULRIGTER_Home.html

Als je meer wilt zien, kun je even mailen naar Paul Rigter:
paul@pluggin.nl
De meeste artiesten/presentatoren vinden het leuk, als ze fanmail krijgen, en zullen best antwoorden. Maar natuurlijk kun je ook de KRO mailen.
http://www.kro.nl/overdekro/contact/neemcontactop.aspx
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat leuk! Ook heel erg bedankt voor het e-mailadres, ik ga hem morgen mailen. Bedankt!