gemiste afleveringen van desperate housewives?

Vanwege vakantie heb ik de afleveringen van vorige week en de week daarvoor niet gezien. Dus van 8 en 15 november. Wie weet waar ik die helemaal gratis kan bekijken? Niet bij Net5 volgens mij. Daar kan het alleen van heel kort geleden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Op door omroepen aangekochte series of films zitten vaak bepaalde voorwaarden qua herhaling of plaatsing op internet.
Vaak kun je een korte tijd (+-week) de laatste aflevering terugzien. Daarna mag hij niet meer getoond worden.

Anders zou niemand ooit nog een dvd(box) kopen van een ooit uitgezonden serie, je zou de serie immers op internet kunnen bekijken.

Ik ben bang dat je deze gemiste afleveringen niet meer terug zal vinden (legaal) op internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Programmagemist.nl of Net5.nl/gemist.