Is er echt geen beter alternatief voor die vervelende reclames tussen films en programma's?

Toegevoegd na 10 minuten:
Bedankt voor jullie antwoorden.

Wat ik nog wil toevoegen aan mijn vraag is: Ik wil de reclame niet weg hebben, maar anders op mijn tv krijgen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet, want wat sbs6 en veronica doen, elke 10-15 min reclame haalt echt het entertainment van de film af als je 't mij vraagt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vind het ook vreselijk irritant met al die reclames steeds er tussendoor en dan is het geluid ook nog eens zo idioot hard,maar helaas moeten de programma's/zenders leven van de reclame inkomsten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Reclames boycotten helpt als het redelijk massaal gedaan wordt.
Als AH tien procent klanten _minder_ krijgt (in plaats van meer) als ze 'grappige' filmpjes over disneypoppetjes uitzenden is het snel afgelopen met reclames.
(en met de meeste commerciele zenders vrees ik...)

Het beste antwoord

Ik heb een HD Tuner met harddisk en als ik er aan denk zet ik deze tijdens het eten al aan op de favoriete zender.

Als ik dan ga kijken, loop ik ongeveer een half uur achter op de werkelijke uitzending en spring ik bijna de hele avond over alle reclames heen.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja, dat wordt dan BetaalTV, anders kunnen ze die programma's niet betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow jawel hoor, geen reclames! Maar dit is natuurlijk niet haalbaar. Er zal op 1 of andere manier reclame gemaakt moeten worden om de uitzendingen te kunnen financieren. Reclame is altijd vervelend, op wat voor een manier het ook gebracht wordt. Tenzij iemand een super idee heeft natuurlijk, maar deze is er tot dusver niet, anders zou het al wel gebruikt worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan kom je bij interactieve televisie terecht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ik een film of programma zonder reclame wil bekijken dan neem ik het op dvd op. Tijdens het afspelen kan je die minuten reclame heel snel skippen. Scheelt vaak een half uur op de kijktijd!
Amadea
12 jaar geleden
flyingcrow
12 jaar geleden
doe ik ook!+
Beter weet ik niet, maar ze zouden ook de reclames aan de randen van het beeld kunnen zetten. Dus 4/5 beeld voor de film en 1/5 reclame... De film kan verder wel ononderbroken uitgezonden worden en toch komen de commerciële omroepen en de STER zo aan hun geld. Overigens mag dit waarschijnlijk niet volgens de media wet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een televisie die op pauze kan. Zo kan je een uur voordat je televisie gaat kijken de tv vast op pauze zetten, dan loop je daarna 'achter de feiten' aan, maar de reclames kan je doorspoelen. Werkt prima.