Welke tv-producten werken nou eigenlijk wèl?

Denk aan tell-sell, teleshopping, tommyshopping noem het maar op.
Met welke producten die jullie ooit hebben gekocht,hebben jullie wèl een prettige ervaring?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Ik zag op tv zo'n handvat dat je tegen de muur zet. De uiteinden zuigen zich door een hendeltje over te halen vacuum. Je kunt je aan zo'n handvat vasthouden of jezelf overeind helpen. Op tv kostte zo'n ding €30 exclusief verzendkosten. Ik heb er een op de markt gekocht voor €10 en hem in de douche gezet, alhoewel ze op de gebruiksaanwijzijng schrijven dat het oppervlak waarop je hem zet droog moet zijn; was het ook toen ik hem erop zette. Hij blijft ook tijdens het douchen tot nu toe goed zitten. Het ding werkt dus goed, maar die TellSell is dus een grote afzetter met zijn prijs, vind ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

In principe geeneen. Als het echt wat lijkt, ligt het na een tijdje wel voor een prikkie bij de blokker (om dan alsnog te merken dat het vaak niet wat is), of ligt het een klasse duurder bij de Blokker (en dan werkt het vermoedelijk wel).

Ik heb een paar van die of gelijksoortige producten nog wel eens van Marktplaats en inderdaad de Blokker gehaald, (met name schoonmaakprodukten), maar voor zover die dingen al iets doen, doen ze in elk geval vrijwel nooit wat ze in de reclame beloven. En voor zover ze wel wat doen, is het het geld eigelijk sowieso niet waard. Zwaar overprijsd, omdat je natuurlijk die dure reclame moet meebetalen.

Het beste is om maar gewoon niet te kijken, dan kom je ook niet in de verleiding. Of het te nemen voor wat het is : overtrokken reclame voor een veel te duur product.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb drie jaar geleden de Nicer Dicer gekocht, en ik moet zeggen: top! Werkt zoals het moet, simpel, makkelijk schoon te maken en zeer effectief. De ingrediënten voor een ratatouille zijn in no time gesneden, ook voor een salade (komkommer, paprika, tomaten, feta, andere kaas) vind ik het een ideaal apparaat. Hij gaat zelfs mee op (zomer)vakantie (kamperen, huisje), omdat we dan juist vaak salades eten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze werken allemaal... Voor henzelf werken ze... Maar of ze ook voor jou werken dat weet ik niet... En het is heel voordelig, voor henzelf... En het is super speciaal, alleen voor u... En zoals je wel weet, ze herhalen dit uit den treure... Zodat je het gaat geloven, een leugen wordt waar als het maar vaak genoeg herhaald wordt, dat weten die reclamejongens...

Een verzekering, precies hetzelfde... Wat ze verzekeren is hun inkomen... Als je niet op tijd betaalt, dan dekt de verzekering niet... enz enz...

Dit geldt ook voor zulke programma´s... Het werkt wel degelijk, maar dan voor henzelf...

En denk nu eens na... Als je iets goedkoops wil, dan moet je op zoek naar een achteraf winkeltje dat niet of nauwelijks reclame maakt... Net als de SRV-man vroeger, wel handig aan huis, maar je betaalt veel te veel... Ook met deze aan-huis-verkoop... Handig, maar je wordt wel opgelicht...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dankje voor je antwoord. Maar met mijn vraag bedoelde ik dus eigenlijk welke producten voor jou hebben gewerkt. Welk product heb jij ooit gekocht, of ken jij iemand, waarbij een product echt deed van die beloofd. ;) Want dat het allemaal onzin is en te duur weten we (bijna) allemaal al wel ondertussen ;) Maar daarom vond ik het nou juist zo leuk om eens te kijken welke producten wèl goed (genoeg) werken. ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neem mij niet kwalijk zo had ik je vraag niet gezien... Maar ja je weet dat ik feestelijk gehandicapt ben...
ik heb eens een kussen gekocht ligt heerlijk maar is dan zomaar weer verdwenen uit de producten ik ben dus nu al een jaar opzoek naar een kussen met plastic balletjes