welke programma's zijn er om geld in te zamelen voor een goe doel?

je hebt soms tv programma's waarin mensen voor hun goede doel geld op kunnen halen, nou ga ik binnenkort met een organisatie naar Roemenie om daar mensen te helpen. welke programma's zijn hier geschikt voor, er moeten wel jongeren aan mee kunnen doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Neem eens contact op met Omroep Max, die doen veel aan het helpen van ouderen/armen in de voormalige oostbloklanden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nederland helpt van de EO:

http://www.nederlandhelpt.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn zoveel programma's op tv om geld in te zamelen voor allerlei goede doelen, denk hierbij aan 1 tegen 100, lingo en ga zo maar door.

Kan je ook nu al vertellen dat hulp aan Roemenië niet echt in trek is bij de programmamakers ook al lopen in sommige gedeeltes van Roemenië de kleuters in de winter zonder kleren rond en is school alleen voor kinderen die in een stad wonen of rijke ouders hebben.

Dit is helaas een ervaring die ik liever niet op had gedaan.