Hoe heet het programma waarin de huizen van buren helemaal worden veranderd?

Ik zoek het programma waarin mensen de tuin, huiskamer of keuken van de buren helemaal gingen veranderen. De buren deden dat ook terug. Ik kan mij herinneren dat in een van de afleveringen de afvoerbuis van de wc op de 1e verdieping werd veranderd, zo hadden ze een doorzichtige buis door de kamer lopen waar al het poep enzo doorheen liep, dat zag je dus wanneer je op de bank zat. Niet alle afleveringen waren zo vies, ze deden soms een complete make-over in de tuin met een over-the-top jacuzzi bijvoorbeeld. Het is al een hele tijd geleden dat ik dat heb gezien, het heeft een beetje weg van 'eigen huis en tuin'. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3K

Het beste antwoord

Volgens mij bedoel je "In Holland staat een huis" gepresenteerd door Martijn Krabbe
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, het heet Krabbé staat op straat ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dat is een nieuw programma.