Waar kan ik de 1/11/2011 uitgezonden champions leaque wedstrijd Barcelona-Victoria terugkijken?

Helaas vandaag pas ontdekt dat dit gisteren werd uitgezonden. Ik heb zelf gezocht op uitzending gemist maar kan hem daar niet vinden. Klopt dat of zoek ik niet goed?

En waar zou ik verder kunnen zoeken?

12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laat je niet misleiden door de uitslag, het was een niet al te beste wedstrijd. Vooral Barcelona viel heel erg tegen (stylisten Xavi en Iniesta werden gespaard).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
By the weg, het kan voor het zoeken van de juiste wedstrijd uitmaken: Het was Viktoria Plzn - Barcelona en niet Barcelona-Viktoria Plzn
amigo
12 jaar geleden
ha ha dank voor je reactie ik was al bang dat NIEMAND hier iets over ging zeggen. De reden dat ik hem wil terugzien is WATERDICHT, ik zat nl op de tribune!!!!!! Ik hoef hem trouwens niet te hebben maar mijn kinderen dus wel, want voor hen was de wedstrijd van de EEUW zoals je vast kunt begrijpen. En waarom zet jij de volgorde andersom? Ik bedoel zelf de wedstrijd die 19 oktober in Barcelona is gespeeld (is die andere wedstrijd ook al geweest?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eeh. in je vraag heb je het over de 1/11/2011 uitgezonden CL-wedstrijd. Als ik het goed begrepen heb, zat jij dus 19 oktober in Barcelona op de tribune? Die wedstrijd is dan ook op 19 oktober uitgezonden in Nederland, hetzij in het geheel, hetzij in de samenvatting. Jij dacht toch hopelijk niet dat die wedstrijden een paar weken later in zijn geheel zouden worden uitgezonden, terwijl de uitslag al lang bekend is?
amigo
12 jaar geleden
tja hier val ik door de mand als absolute complete voetbal analfabeet. Uit de aankondiging in de gids en/of wat ik ergens op zo'n site vond zag ik die datum staan dus vandaar dat ik dat dacht, het klinkt bij nadere beschouwing inderdaad niet al te logisch, de wens was waarschijnlijk de vader van de gedachte....
amigo
12 jaar geleden
ahum ik heb het gevonden en inderdaad ook nog wel iets van een link. Ik zal deze vraag snel sluiten (schaam schaam)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, eergisteren werd die wedstrijd weer gespeeld (de terugwedstrijd), maar nu in Tsjechie. Even een spoedcursusje Champions League:
Na een aantal voorrondes waarin kampioenen van landen die niet zo hoog op de UEFA-ranking staan zich kunnen plaatsen blijven er 32 teams over, die worden verdeeld in 8 poules van 4 teams.
Alle teams in die poules spelen 2x tegen elkaar, 1x thuis en 1x uit. (die thuiswedstrijd heb je dus bijgewoond, de uitwedstrijd blijkbaar niet). Aan het einde van deze poulefase (ergens in december) valt de nummer laatst definitief weg uit het Europese voetbal voor dit seizoen.
Nummer 3 gaat door naar de Europa League (één treetje lager) en nummers 1 en 2 gaan door in de loting voor de 1/8e finales, waarbij een nummer 2 altijd tegen een nummer 1 loot. De winnaars komen in de kwartfinale etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh ik zie nu pas je reactie hierboven... is blijkbaar geschreven terwijl ik uitgebreid aan het tikken was.

Het beste antwoord

Oke, met dank aan de reacties begrijp ik dat jij de wedstrijd Barcelona - Viktoria Plzn van 19 oktober bedoeld.

De hele wedstrijd heb ik niet kunnen vinden voor je, wel een bijna 8 minuten durende samenvatting van de nos.

http://nos.nl/video/305435-samenvatting-barcelonaplzen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
Ha nou dat is helemaal top!
Dit kunnen de heren dan gewoon een paar keer zien
Ik was al bang dat ze 1,5 uur naar dat computerscherm zouden moeten gaan staren. Je maakt 2 jongens ERG gelukkig hiermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou fijn dat ik je toch nog geholpen heb.
Maarre.. hoe kwam jij dan op die tribune terecht als je niets met voetbal hebt? Diegene met wie je was moet dan ook geen sjoege van voetbal weten als hij je niet verteld heeft dat de wedstrijd niet later nog eens herhaald zou worden.
amigo
12 jaar geleden
Ik was er "toevallig" omdat het herfstvakantie was. Mijn kids wilden dolgraag het stadion bezichtigen dus toen er een wedstrijd bleek te zijn was dat natuurlijk de ultieme bezichtiging. Ik vond het ook erg leuk (vanwege de sfeer ed), gelukkig hadden ze verschillend gekleurde "pakjes" aan MET nummers dus ik heb niet al te veel domme vragen gesteld. En nee mijn kids hebben denk ik niet echt benul van wanneer wat wordt uitgezonden...., we zagen alleen een aankondiging in de televisie gids
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh je bent dus gezellig met je kids naar het stadion gegaan. Leuk zeg. Toen wij daar in een herfstvakantie waren, lang geleden was er helaas geen wedstrijd.
Dat hebben we een paar jaar later goed gemaakt in Madrid (en Glasgow en Rome).
amigo
12 jaar geleden
Was toch weer erg leerzaam deze vraag, dank