mijn ouders hebben een abonnement van ziggo. kan ik terwijl ik op een ander adres woon ook van hun abonnement gebruik maken?

ze hebben nog een oud kastje, en als ik daar een 3de smartcard voor bestel kan ik dan dezelfde dingen als hun krijgen?
of moet ik een nieuw abonnement nemen.
alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
4.4K

Het beste antwoord

Ja dat kan wel. Ik heb het zelf ook een jaar lang gedaan. eerst woonde ik thuis bij mijn ouders en had een smartcard op hun naam. Daarna verhuisde ik en deed hij het nogsteeds!

wat misschien wel kan is dat ik van assen naar groningen ging daar is het signaal nog redelijk het zelfde. Ik weet niet hoe groot de afstand is tussen jou en je ouders?

En weet uberhaupt niet of het een verschil is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja voor zover ik weet wel. je kunt 3 kaartjes per adres hebben die alle drie het zelfde ontvangen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarom een -??

Andere antwoorden (1)

Nee, want ik wilde hier in huis ook alleen een smartcard gebruiken, maar die smartcard werkt pas, als die met een Coaxkabel is verbonden.
De Coaxkabel werkt alleen met een abo van Ziggo.
De smartcard zet de info van de kabel om zodat je digitaal kunt kijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dus dat wil dan zeggen dat ik hier voor niks een kabel heb gekocht?
Stomme monteur dan ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Analoog werkt via de kabel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Digitenne hadden wij hier ook en vind ik troep. Er hoefde maar een brommertje voorbij te komen of er was storing.
Echter dit lag aan de antenne en niet aan het digitale.
We hebben nu digitale TV van Ziggo en dat werkt prima.
Maar misschien heb je meer aan het antwoord van Helios88 ;)