Je kunt aan 'The Voice Kids' meedoen als je tussen de 6 en 14 jaar oud bent. Voor de gewone versie moet je minimaal 18 jaar oud zijn.
Amadea
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hallo zeg, Wyker, dit is informatie die van de site van het programma zelf afkomt. Blijkbaar gaan ze niet zo streng met hun eigen regels om....
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik vind het wel raar want als je dan 15,16 of 17 jaar oud bent Kun je niet meedoen
Maakt nie uit je kan nu ook aan de kinderen versie mee doen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 15 16 of 17 bent kan het niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet daar ze jaar oud voor zijn!