ik zit eraan te denken om met de voice of kids mee te doen, hoe gaat dat en moet ik eerst een filmpje insturen waaruit je gekozen word?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

als je even op google invult: opgeven voice of kids, kom je daar een site tegen die je in kunt vullen en dan wordt je op de hoogte gehouden over hoe je je kunt opgeven