wat betekent T.A.R.D.I.S?

T.A.R.D.I.S. is een afkorting van een tijd machine in de Engelse serie Docter Who. Mijn vraag is nu waar staat T.A.R.D.I.S. voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
1.3K

Het beste antwoord

Heey hansje, time and relative demotion in space

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry demention

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry autocorrect haha dimensions
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Blijven proberen Marieke, maar hier krijg je (na de verslechtering) toch echt een - voor...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima antwoord

Andere antwoorden (1)

En in het Nederlands vertaald (lichtelijk krom): Transportatie Automaat door Ruimte, Dimensie en Intergalactische Stelsels.

Oorspronkelijk natuurlijk 'Time And Relative Dimensions In Space'.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aha, ik voel mij bemind! Dank, dat warmt mijn spacecowgirl-hartje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
prima antwoord