Waar doen de deelnemers van Expeditie Robinson hun behoefte? Staat er ergens buiten beeld een toiletruimte, of plassen en poepen ze in de bush bush?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gerelateerde vragen
•Expeditie robinson
•Is expeditie Robinson echt?
•wat win je als je expeditie robinson wint?
•Hoe het nummer in de reclame van Expeditie Robinson?
•Hoe zit het met scheren en tandenpoetsen in Expeditie Robinson?

Antwoorden (2)

De deelnemers plassen en poepen gewoon in de bosjes of in het water. Volgens mij heb ik dat in een aflevering gezien. :P

Toegevoegd na 52 seconden:
(Maar ze poepen niet in het water)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb jij dat gezien? Ik nog nooit, en ik let echt op details. Ik zi ze nooit de bosjes in rennen om te poepen, of stieken een toiletcabine induiken. Dus ik vraag me echt af hoe primitief ze daar leven op sanitair gebied.
Natuurlijk is er een toiletruimte.

In ieder geval om twee redenen:
1) de andere leden van de crew, de cameramensen en hulpen moeten ook naar het toilet.
2) de organisatie van dat evenement kan het zich niet veroorloven om de bossen te laten vervuilen door o.a.
wc papiertjes e.d. Daar zullen zeker regels voor zijn.

Dat neemt niet weg dat ze heus ook wel eens in de bush hun behoefte zullen doen, bij hoge nood.

Bij dit soort tv, amusement is reality niet echt reality.
Het is een vorm van nep reality.
Dat betekent dat er vanalles gebeurt buiten de opname om.
Dus ook naar de wc gaan, tanden poetsen, lekker in bad, make up op doen etc.
De waarheid wordt nagespeeld.