Weet iemand hoe die TV serie van vroeger heet, over een jongen met een shirt van een tijger of leeuw die heeeel hard kon rennen?

Het was een tv serie uit de begin jaren 80 schat ik, over een jongetje dat een blauw shirt droeg (in mijn herinnering) met een witte tijger of leeuwenkop erop) deze ging dan gloeien op een bep moment, en dan kreeg dat manneke superkrachten.....iemand??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie
6.1K

Antwoorden (2)

Thundercats misschien? Dat was wel een tekenfilm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea