Hoe zouden tv sterren zoals bvb de acteurs uit de bold er zonder make-up uit zien?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Televisie
1.2K

Antwoorden (13)

Niet zoveel anders - alleen wat minder rood rond te lippen en wat minder bleek. Verder zijn TV's te wazig (te grote pixels) om kleine rimpeltjes e.d. te kunnen waarnemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Enkel:Sally Spectra, zou er van opknappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:D
Als hunzelf
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat je vooral bij de hoofdrolspelers van het eerste uur zou schrikken. De opnames zijn altijd wat verdoezeld (onscherp) opgenomen en de make-up is ook rijkelijk aanwezig.
Zonder zouden Ridge (die maar een paar jaar jonger is dan zijn soapvader) er als een semi-bejaarde uitzien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk hier maar es:
http://www.anvari.org/cols/Stars_without_Make_Up.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jeetje wat zien ze eruit zeg!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier heb je er ook nog een stel, gedeeltelijk dezelfde.
http://unrealitymag.com/index.php/2009/06/11/a-ginormous-gallery-of-celebrities-without-makeup/
Sommige zijn naturel net zo leuk als opgetut, maar de meesten niet. Maar ja, dat gedt natuurlijk voor iedereen. Voor mij wel in ieder geval. Gelukkig ben ik geen beroemdheid :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo wat zijn sommige lelijk op de foto`s zonder make-up
Waarschijnlijk schrik je, je rot!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als normale vrouwen zonder make-up ;) Voor een hele berg foto's, zie http://www.topsocialite.com/celebrities-without-makeup/ of zoek op google op de woorden "without make-up" en kies bovenin "Afbeeldingen".

Toegevoegd na 8 minuten:
Zoals ik al zei in een reactie op deuse: voor dit soort vergelijkingsfoto's (met/zonder) kiezen ze vaak niet de aardigste foto's van sterren uit. Net als iedereen hebben zij dagen waarop ze er goed uitzien, en dagen waarop ze er slecht uitzien, of ze nou make-up opdoen of niet. Het zijn wat dat betreft net mensen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ''the bold and the beautiful'' echt alleen maar
"the bold" heten, denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afschuwelijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meer zichzelf zijn ze dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals jij en ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.garagetv.com/video-gallery/icarusblauwtje/celebs_met_en_zonder_make_up_.aspx
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat het voornaamste verschil zal zitten in de huid, door alle make-up die ze (voor hun werk) 'moeten' dragen zullen velen huidproblemen krijgen. Verder zullen ze er zonder make-up moe en ziekelijk uitzien omdat je ze nu eenmaal gewend bent met een stralende (kunstmatige) teint en sprekende ogen, etcl.