In dit programma wordt duidelijk gebruik/misbruik gemaakt van de mentale achterstand van de deelnemers. Je kunt het vergelijken met de voorrondes van idols waarin soms mensen staan die gezegd zijn dat ze echt kunnen zingen zodat Nederland ze daarna kunnen uitlachen omdat het nergens op lijkt. Aan de ene kant lachwekkend, aan de andere kant triest. Die jongens hebben de tijd van hun leven en voelen zich echte Gangster rappers ondertussen terwijl eigenlijk iedereen ze uitlacht.

Toegevoegd na 10 minuten:
Kortom, ze acteren niet .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je antwoord is niet echt een antwoord op de vraag, maar ik ben het er wel mee eens. Ik vraag me wel eens af waar het naar toe moet als broekies met een overduidelijk erg laag IQ op deze manier op tv te kijken moeten worden gezet ter vermaak van 't Nederlandse gepeupel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok ik had het idee dat uit mijn vraag wel duidelijk werd dat die jongens niet acteren :-) Ik zal het er nog bij zetten dan voor eventuele gv-ers in the Hood. En het is inderdaad triest als je mensen met een achterstand misbruikt als vermaak voor het publiek, al hebben die jongens echt de tijd van hun leven is de bedoeling er achter discutabel.

Andere antwoorden (2)

Het is niet geacteerd. De mensen doen wel "serieus" mee aan het programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat glow en mc biggah wel een beetje acteren